måndag 15 november 2010

I'm gonna smile and tell the whole world I'm fine



Idag har det varit en riktigt bra dag faktiskt, om man räknar bort de pissigavädret och att bloggar suger ;P Satt en bra stund o försökte fixa Linas bloggdesign men de gick sådär, men hon lyckades få till de tillslut iaf. Själv va man ju inte mycket till hjälp, ja fattar ju noll. haha.

Sen blev det ner till arbetsförmedligen en sväng, jag hade ingen bra magkänsla när ja var påväg dit. Brukar alltid komma därifrån irriterad men inte idag, det gick faktiskt väldigt bra o allting ordnade upp sig mycket bättre än va jag hade hoppats på :) skönt som faen faktiskt! Men sen fick man stå i regnet/blåsten/kylan o vänta på bussen i 20 min, men då ringde telefon. Så imorgon ska jag på intervju ;) Hoppas hoppas det går vägen någon fucking gång.

Vid 5 tiden drog jag o Lina till gymmet, jäkligt dum tid att träna på. För det var verkligen fullproppat på gymmet. Men men de gick bra o vi svettades sönder som vanligt, höhö :P Efter gymmet var det bara hem o käka, och maten är verkligen så jäkla god efter att man har tränat.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen o kolla på alla serier, awesome!
öössS
/ Jag älskar dig Robin <3

4 kommentarer:

  1. Håller alla tummar o tår jag kan hitta på att de går vägen denna gång!!!!
    Ha en skön kväll..kram
    (svärmor)..hihihihi

    SvaraRadera
  2. Åh va kul, intervju vart då?
    Och jag hoppas oxå att detta elr det andra går vägen :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ohh ska hålla tummarna för att intervjun går bra gumman <3

    SvaraRadera