torsdag 25 november 2010

Snowland


Så ge mig trettio grader kallt
tomtar överrallt och en skog av gröna granar

Idag har jag varit ledig, skönt! Så jag o Lina drog upp till stockholm i snöovädret vid 11 tiden. Hon skulle köpa löshår till bröllopet, de börjar närma sig nu. iiihhh ;D Så jäkla kul! Håret blev iaf kanon, och ja köpte ett halsband med en cupcake på och så fixa jag en väska till mamma. Va mysigt o gå runt o kolla lite, hittade en julklapp ja nog ska köpa te Robin oxå. Framsteg!
När vi kom hem passade jag Alvin medans Lina hämta Meja på dagis, osså satt vi i löshåret o provade de till klänning o allt. Så jävla snyggt.

När ja kom hem drog jag direkt ut o skotta, för ja tänkte att pappa skulle slippa de för han har så ont i axeln. Så ja skottade väl 1½ timme, grannen berömde mig tillomed. För det var inte lite jag skotta direkt. Och när man väl var klar så började de snö igen, awesome!

Idag drog vi o tränade lite senare, men de gick bra de också. Känns dock som man blir sämre o sämre varje gång man är där , men de är bara att köra på. Sen ringde dom från flottsbro också, hade fått jobbet. Så nu är jag lite klyven över hur ja ska göra ;/ men de ordnar sig.

Nu ska jag iaf duscha, sen slänga mig i sängen o glo på tv.
Jobbar imorgon, sen tar jag helg :D

EliiiN
/ I can make a change on my own.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar