onsdag 3 november 2010

Wednesday

Jättesöt tröja från HM


Idag blev de upp tidigare än vanligt, vilket inte uppskattades. Men hade lovat pappa att åka o serva hans bil, så det var bara att se glad ut o gå upp halv 7 och åka dit med bilen. Ringde pappa ex antal gånger dock, jag kan ju inte sånt här även om de inte är så svårt egentligen. Men typ "ska jag ha med mig den här?", eller "Ska ja ta en lapp till verkstaden?". Sen frågade hon om ja hade bytt bromsvätska nyligen, ja bara ööööhh??! Men hon kollade upp de i datan o de hade vi tydligen inte så hon frågade om ja ville att dom skulle fixa de, det skulle kosta 1000 kr extra så det var bara att ringa pappa igen och ja fick ett stort NEJ ;p haha. (Dom ringde o tjata på han endå sen att han skulle göra de). Sen fick man skjuss hem, det var ju snällt iaf.

Sen blev de ut o möta Lina som vanligt vid 9 o hänga med o lämna Meja på dagis, de småregnade lite så vi bestämde oss för att skita i promenaden. Gick upp till henne ist o myste o åt frukost och var glada att vi inte gick ut o gick de började nämlingen SPÖ-regna! Senare blev de att hämta Meja på dagis och dra ner till stan en snabbis o kika runt litegrann, Lina & Linus skulle ta en spruta oxå eftersom dom ska till Thailand i dec,
avis!

Medans vi var på vårdcentralen ringer dom såklart om att bilen skulle vara klar om 15-20 minuter och dom ringde 16.15 och dom stänger kassorna 17.00. Så var bara ringa mamma o be henne komma o hämta mig o skjussa mig dit, hon var själv väldigt stressad för hon skulle te jobbet. Så var lite kaos där ett tag. Men ja fick bilen tillslut iaf. Sen vare bara hem o käka sen drog ja o Lina o tränade.

Ne nu ska jag fasen gå o lägga mig.
ööss
S
/ I'm drunk and you're still ugly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar