tisdag 16 november 2010

Hejdå arbetslösheten


Idag kom Lina över vid 9 tiden för att låna vågen, sen blev det bort till Willys en sväng o leksaksaffären. När ja kom hem slängde ja i mig lite frukost sen åkte ja o mamma te sydpoolen för att gå på vattengympan. Vi hade en vikarie idag, hon va inte alls bra så efter vattengympan så simmade vi några längder.

När ja kom hem tog ja de mest lugnt, vid halv 3 mötte ja upp Lina o lille Alvin dom skulle hämta Meja på dagis. Sen gick vi en liten sväng, dum nog som ja va hade ja min foppatofflor på mig. Trodde seriöst mina fötter skulle frysa ihjäl haha. När ja kom hem blev de till att cykla en stund sen duscha o dra iväg mot "Max" för arbetsintervju. Kom dit vid halv 5 så det var rätt stressigt just då så fick vänta en stund, men de gjorde absolut ingenting. Nathalie jobbar där också så de va kul träffa henne, va ett bra tag sen. Men iaf intervjun gick jättebra och Sara som chefen hette var jättetrevlig så hon frågade direkt "om ja ville ha jobbet så var de mitt". Så va ska man säga? Jag har ett jobb, finally :D :D

Så resten av kvällen har ja bara varit glad o tittat på alla mina favoritserier,
och det ska jag fortsätta göra nu :)

öössS
/ Life is meant to be big fun. You're not hurtin' anyone. Nobody loses.
Let the music make you free. Be what you wanna be, make no excuses

4 kommentarer: