måndag 22 november 2010

Life like I want it to be


Från fetma till normalvikt på ca 5 månader!


Morgonen kunde inte börjat bättre, hade gått ner 4 hg mer än va ja ville. Så jag sprang runt här hemma som en solstråle innan jag åkte till jobbet & skrev på kontrakt och fick mina arbetskläder & sånt, och ja kände mig faktiskt rätt söt i den där Max mössan ;P Sen fick ja sätta mig framför en data o läsa massa massa massa om Max och göra olika tester o grejjer, tog ungefär 3½ timme o göra allt så de va endel haha. Efter de va jag taggad på att komma ut o göra lite nytta men då skulle ja ha 30 minuters rast så var bara att sätta sig ner på arslet igen. Men sen blev de lite fart, fick lära mig göra burgare osv, tog tillomed en beställning.
Och det var jättetrevliga o sköna människor man jobbade med så de gick bara bra, ska lära mig kassan imorgon :)

Kom hem vid 17.00 då var de bara att dra o träna med Lina, var jättepeppad till en början sen kände man att man bara ville hem kolla på tv o käka lite mat :P Och de är precis vad jag har gjort och gör just nu^^

Men nu ska jag hoppa in i duschen sen mysa ner mig i min onepiece
och kolla biggest loser sverige finalen/topmodel/pensinärsjävlar o allt som går på tvn :D


            


EliiiN
/ Nothing will break me down, I will not give in to doubt
Those days are gone, I can be who I wanna be. Start living my life for me.

10 kommentarer:

  1. Vad kul att de gick så bra på jobbet gumman!

    SvaraRadera
  2. guuuuud vikken skillnad på bilderna..de e sååå duktig!!!!Härligt att de gick så bra på nya jobbet. hoppas de fortsätter så.
    kram

    SvaraRadera
  3. Så jäkla bra jobbat syrran!
    Grattis snygging!

    SvaraRadera
  4. sjukt stolt, och glad hjärtat, du är världens bästa! kärlek, puss <3

    SvaraRadera
  5. Riktigt bra jobbat! Stolt skall du vara! Snygg är du!
    / Leena

    SvaraRadera
  6. jäklar, skillnad! :) grattis! :)) <3

    SvaraRadera
  7. SNygging!! Helt sjukt vilken skillnad, så jävla bra jobbat. Är stolt över dig och det ska du vara med!!! <3

    SvaraRadera