söndag 21 november 2010

Onepiece + helgmys



<3

Torsdag till fredag sov Leo över här, så i fredags drog jag, mamma & Leo till barnenshus o lekte lite grann. Sen fixade jag några ärenden på stan, fixade p-piller och gick till arbetsförmedligen för att få min lapp underskriven så att jag kan få mina pengar från försäkringskassan en sista gång och för att säga att ja har fått jobb, så nu slipper man den skiten iaf. Jävligt skönt! Sen köpte jag en liten händig plånbok och köpte en julklapp till pappa och en till mamma^^

Vid 19.00 tiden hämtade jag upp Robin vid tåget och vi drog hem hit och käkade god inbakad och jag fick min Onepiece, som jag har längtat efter den. Tack min älskling <3 Så vi myste ner oss i våra onepiece & slängde oss på sängen och lyssna till Jay's grymma stämma, han är så jävla bra. Men måste också säga att Minnah är jäkligt bra, hon har verkligen en sån klar & ren röst. Love it! Och Linnéa kan dra något gammalt över sig.

I lördags blev de en lugn dag, stan en snabbis och bort till Moraberg o lämna tillbaka en sak. Sen bjöd JAG Robin på middag för en gångsskull ist för tvärtom, haha . På kvällen blev de hem till syrran o ha de lite mysigt,dricka lite och spela spel :) Så vi spelade "Trivial Pursuit", det var kul men jag var verkligen sämst på de, så jag o syrran hade dom "lätta" frågorna som var från 14 år och neråt. Men inte faen va dom så jävla lätta(inte för mig iaf) haha. Sen va de konstiga frågor som "Får en brottare vara svettig innan han börjar sin match?" Då tänkte ja , "Jaa vafaen skulle han inte få  va de för". Ne men de fick han inte då kan man tydligen inte få bra grepp o "halka" på den andra personen osv osv :P Aja det var trevligt iaf!

Idag har det varit jäkligt lugnt som de brukar vara på söndagar. Kollat film och bara varit. Mamma tvingade dock med mig till stan en snabbis. Vid 5 tiden åkte Robin hem :/ sugit!
Och jag har cyklat mina 55 minuter på cykeln och tittar just nu på "Ensam mamma söker".
Sen blir de faen sängen, upp o jobba imorgon ju :D

                                     
                                                                            

EliiiN
/ You never needed any help, you sold me out to save yourself

2 kommentarer:

  1. hoppas de går bra på jobbet imon honey! :)

    SvaraRadera
  2. Ja ni såg så mysiga ut iden :-)
    Tack för en trevlig kväll oxå.
    Hoppas det gick bra idag.
    Kram

    SvaraRadera