onsdag 1 februari 2012

Februari


Ge mig sommar

Idag är de 1:a Februari redan? Shit tiden bara flyger iväg... Men nu vill jag verkligen bara ha vår/sommar.. Gud va härligt de skulle vara, speciellt när man är så jävla frysen av mig som jag är. Har frysit som en gris på jobbet den här veckan, så idag då jävlar drog ja på mig långkallingar/underställ, t-shirt/tjocktröja och en fleecejacka och byxor såklart :P Då  kändes det iaf lite bättre frös bara lite till o från..

Varit en rätt seg dag faktiskt, har verkligen bara gått runt o tänk o tänk o tänk... Man har ju endel tid o göra de när det inte finns någe att göra plus att man går runt o plockar skruv? haha.. Tänker på framtiden väldigt mkt hur den kommer se ut o va som kommer hända, vet inte ens varför får sluta tänka. Tänka för mycket är aldrig bra.. På lunchen ringde iaf Josephine, trevligttrevligt.. Skönt att ha hitta någon som verkligen vill och brinner för att träna lite mycket som mig. Så nästa vecka då jävlar då kör vi.

Nu ska jag göra mig en supergod keso macka och vila lite, sen blir det iväg på afrodans :)


össsSSS
/ I love you more than a fat kid loves cake

1 kommentar:

  1. JAAAA här är en till som vill ha vår NU, helst igår. Jag fryser på jobbet konstant är så jäkla jobbigt.

    SvaraRadera