torsdag 16 februari 2012

Alla hjärtans dag


Till A <3

I tisdags var det alla hjärtans dag och min sista dag på Scania. Det kändes både bra och dåligt, mesta dels bra men kommer sakna alla goa människor som tusan faktiskt! Så gick runt där som vanligt för att få tiden att gå & vid kl 14.00 bjöd jag på fika. Jag och Tess hade bakat kokosbollar & kärleksmums när hon var här, sen bakade jag själv jordgubbstårtan eller va man ska kalla de ;) Lyckat blev de iaf! Och jag fick även världens finaste kort och "Desperate housewives" säsong 5 DVD! Kunde jag fått någe bättre eller? tror inte de ;D

Hade även blivit råförkyld/hostig/febrig you name it natten till alla hjärtans dag, vilket suger. Har verkligen inte tid att vara sjuk nu! Och så kan man inte träna ingenting, sucks! Tränade i måndags iaf, vilket nog inte var så bra. Så när ja kom hem efter jobbet låg ja bara o tog de lugnt sen åkte jag till A för att ha lite alla hjärtans dags mys! Jag fick 3 rosor av honom, dom största jag sett typ. Blev så jäkla glad faktiskt :) Han fick lite smått av mig oxå plus att jag hade med mig Sushi ;) Sen tog han bara hand om mig resten av kvällen! :*









Eftersom jag är ledig nu i några dagar så ligger jag bara hemma hos A och försöker att bli frisk tills allt drar igång!! Så igår låg ja i soffan heeela dagen o kollade Desperate och snöt mig ;P Men fyfan va tråkigt det är att bara ligga hemma så gick en sväng till affären för köpa lite nödvändigt. Sen fixade jag käka till A som han kunde ha när han kom hem från träningen!


Sno0rungeN
/  Kärlek är inte kärlek, som förändras när förändringar sker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar