onsdag 29 februari 2012

Jobb



Som jag skrev i tidigare inlägg "Tips - chocka kroppen". Gör inte de. Visst jag gick ner typ 1kg pga de men sen under dagen mådde jag bara mer o mer piss. Hade ont i magen & fick springa på toan hela tiden, kroppen stötte verkligen ifrån sig allt onyttigt jag hade unnat mig under helgen och de slutade tillomed att jag spydde två ggr. Så igår var ja inte på jobbet, låg hemma mådde illa och sov heeela dagen och inget mer än vatten fick jag i mig.. blähh det sög verkligen!

Jag tänker inte skylla på någon att jag unnade mig för mycket, för det var jag själv som stoppade de i min munnen men är så trött på att folk i min omgivning är "SÅÅÅÅ orooliga" för mig o tycker att jag äter för lite och är för smal/benig. Mamma bad tillomed Anders hålla "koll" på mig? orka, ajjaa!
Idag mådde jag mycket bättre, gick tillomed upp och åt frukost på hotellet. Sen jobbade jag 11-19.30. Stod i kassan, gick bara bra ^^ Efter jobbet tänkte jag träna för det var ett tag sen nu, men det fick ja absolut inte för Anders. Så det blir väl lite situps/armhävningar på hotellet bara!

Förövrigt har helgen varit toppen, har ju fått vara hemma i tryggheten plus fått vara med Anders och träffat syrran med familj en stund, sen va jag och Anders över till Anders polare och hade lördagsmys till gladiatorerna med han och hans två barn :) Jag och Anders hade bakat chokladmuffins också som vi hade med oss o bjöd på! På söndagen hade jag en shoppingdag med Paulina, så jävla lyckat. Solen sken & att få gå runt med Paulina i Kista galleria och shoppa/snacka gjorde ju inte direkt humöret sämre :) Det suger verkligen att jag är här nere nu när hon är där uppe så mycket ;/ du är bäst gumman, skönt att prata med någon som är så jävla lik en själv och som verkligen förstår <3



LillefiiiseN
/ Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av!

1 kommentar:

  1. Gumman då, skönt att du mår bättre nu i alla fall. Vår Söndag var awesome! tack igen för en fin dag. Som tur är kommer det fler tåg och jag hoppas att vi får umgås lite mer nästa gång jag är uppe.
    Du är bäst! <3

    SvaraRadera