tisdag 7 februari 2012

Bra tisdag



Idag var det jobbet som gällde, var en lugn & skön dag som gick snabbt för engångsskull. (Brukar hata tisdagar). Vid 10.00 var jag iväg på intervju, och det kändes verkligen grymt bra. Men får veta imorgon om jag får det eller inte, så håll era tummar så får ni veta mera imorgon , iiihhh gladtjej!

Idag blev det spinning med Josephine, får passa på nu när man bara kan träna på Gröndal fram till måndag :( Det gick skitbra iaf, svettades mer än vanligt? Vilket är bra iofs haha.. Sen körde jag bara lite mage i gymmet efteråt och när vi skulle dra därifrån kom ja på mina skor? Då hade ja glömt dom i spinningsalen ;P Träffade även Niclas där, kul att träffa han det var ett tag sen. Det roligaste var att han typ inte kände igen mig, undrade lite varför han stod o kollade as konstigt på mig utan att riktigt våga gå fram. Det visade sig att han inte riktigt kände igen mig för han tycker att jag har försvunnit heelt. Vilket jag inte har plus att det var faktiskt bara en månad sen vi sågs men han tyckte de såg ut som ja minst hade gått ner 7kg, han är bra knäpp!

Nu är jag hemma och har precis duschat, ska göra broccolisoppa och ta två knäcke mackor. En med keso och en med kalkon & invänta älsklingen och bara njuta av att ha honom nära! pirrpirr!

LillefiiiseN
/ Be what you wanna be make no excuses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar