onsdag 8 februari 2012

Burger King


JAG FICK JOBBET!!

Är så jäkla glad! Tillbaka in i hamburge branchen igen, men denna gång blir det på en helt nyöppnad Burger King restaurang ute i Järna som Arbetsledare. Känns så grymt bra, för de första att slippa behöva gå till arbetsförmedligen och slippa få A-kassa. Plus att det ska bli så roligt att få vara med och öppna en helt ny restaurang som kommer vara stor & fräsch, och restaurangchefen verkar verkligen vara guld!

Men restaurangen öppnar inte förens i april, närmare bestämt 23april tror jag det var. Så då kom "nästa" problem. ahaa va ska jag göra tills dess? Ska man bara slappa och glida runt? Men det behövde jag inte tänka länge på för jag ska iväg på utbildning i 2 MÅNADER! Och den utbildningen börjar redan den 20feb & jag slutar ju som sagt på Scania den 14de och utbildningen håller på tills en vecka innan öppning, perfekt ^^

Men ska iväg på måndag och skriva på papper och prata lite mera, då får jag veta vart jag ska på utbildning också. För man kunde hamna i Eskilstuna eller någonstans utanför Göteborg har jag för mig. Men då betalar dom ju flyg & boende. Men hon skulle försöka få någe i Sthlm sa hon så det inte blir så många veckor hemifrån.
I have a goood feeling! *lallala*

Det har varit en bra dag helt enkelt, på vågen stod det -1kg också, är så jäkla nära mitt mål nu, iih! Ska iväg på Afrodans med Josephine om en stund, men vi har bestämde oss för att gå lite på bandet innan också. Så har förberett kyckling som jag bara kan värma på sen när jag kommer hem o har kokt mitt ägg till imorgon^^ smutt! På kvällen efter radiomötet kommer Anders och sover här, kommer sakna honom så mycket för jag kommer inte få se honom förens söndag :(



HamburgebrudeN
/ Fighting for peace is like fucking for virginity

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar