torsdag 23 februari 2012

This is real


You make me feel like I'm living a teenage dream


Dagen har bestått av att stå o göra hamburgare till mestadels, börjar få lite kläm på vad som ska vara på vilken burgare nu. Alltid nått! Sista dagen imorgon & nästa vecka blir det kassa osv!

Imorgon åker jag hem till SÖDERTÄLJE över helgen, trodde aldrig jag kunde längta hem så mycket. Men det bor så underbara människor där & i sthlms området så hur kan man låta bli!

Har iofs varit utan Anders i 1vecka EN gång förut, men fyfan va jobbigt det är att vara utan någon man älskar så himla mycket och som man är van att träffa varje dag iprincip. Och alla som nu tänker "jajajja va töntig du är de är bara 2 månader & du kommer ju hem varannan helg" ni har aldrig varit riktigt riktigt förälskade plus att det svider att se någon annan så jävla lycklig jag vet ;) Men jag är lika förälskad om inte MER förälskad nu än förut, min kärlek för Anders växer hela tiden. Och vi har gått igenom så jävla mycket tillsammans så vi blir bara starkare och stakare för varje dag som går!

Så helgen kommer bestå av, familjen, Anders & MASSA mys och bara njuta av hans tryggafamn och hans närvaro, träning & Paulina :) Kan helgen bli bättre? GE MIG HELG NU!


LillefiiiseN
/ I finally found you, my missing puzzle piece. I'm complete.

1 kommentar:

  1. Härligt syrran att eran kärlek bara växer och växer. Känns så härligt för en storasyster att lillasyster hittat mannen med stort M :-) Är så glad för din/ eran skull. Hoppas din helg blir så bra den kan bli. Kram

    SvaraRadera