fredag 3 februari 2012

Mästerkatten i stövlar


Puss in boots

Idag var det en lugn dag på jobbet (suprise). Hade bara en 3a att plocka, gick väldigt fort.. Sen gick vi runt o lalade lite och städa osv. Vid halv 2 blev de fredagsfika sen fick vi sluta. Så jag drog direkt till gymmet och mötte upp Josephine. Jag är ju som sagt så jävla van att bara köra kondition typ o träna dom delarna jag vill bli mer fit-på liksom.. Så gick på bandet 30min, sprang iaf 20min av dom 30. Det var jag nöjd med, länge sen ja sprang på bandet. Sen blev de lite styrka, dock ska de bli ännu mer och ännu bättre har varit lite stressa dom här två dagarna vi har kört styrka.

Efter träningen var det bara att dra hem duscha fixa och dra vidare mot Rotebro och Sara... Tog bara lite lääängre tid än ja trodde, någon hade krockat o vädret va kaos. Så tog typ 2 TIMMAR! gaahh.. Kom tillslut fram iaf, så vi åkte till Kista och satt oss & käkade o pratade. Mycket trevligt, får bli oftare! Sen drog vi o kollade på bio. "Mästerkatten i stövlar" i 3D! Så jäkla go film, den ska ni se tycker ja allt :)

Nu sitter jag hemma hos älskling, vi ska väl nörda lite supermario. Fast jag borde egentligen sova, är så sjukt trött.. Men då känns de som helgen försvinner ännu fortare :( Snart har jag iofs hur mkt ledighet som helst..


LillefiiiseN
/ When I saw you I just knew...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar