fredag 10 februari 2012

Sista träningen för den här veckan



Idag var det kortis dag på jobbet, slutade 11.45. GÖTT! Var ännu mindre att göra idag så det var skönt att få dra hem ist för att stå där o glo. Så drog direkt bort till Gröndal & tränade ett 45 minuters spinningpass, jag trodde seriöst jag skulle dö. Efter igår är mina lår HELT PAJ! Men tog mig igenom det iaf, sen blev det bara några maskiner osv sen ner på stan en snabbis!

När jag kom hemma var det bara att tokstäda & duscha och fixa. Har även slängt i en maskin med tvätt. Men den får jag hänga efter jag har hämtat Tess :) Hennes tåg kommer in 15.30 så jag ska åka alldeles strax! Vi ska bara ner på stan här i Södertälje en sväng, ska kolla på lite saker som är hemliga sen lite saker till mig. Som hårspray & en BH! Är verkligen i behov av en vit BH, hatar dock att köpa BH:ar. Tråkigt & prova och tråkigt att lägga pengar på! Ikväll blir det nog bara chill & filmtittande^^

Sen får vi se va resten av helgen har att bjuda på, hööörs på söndag!
Ni får ha en superbra helg!
PööööSSssS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar