fredag 17 februari 2012

Cupcake

Idag är det en sånhär dag, en-sugen-på-allt-onyttigt-du-kan-tänka-dig-dag!

Börjar känna mig lite bättre nu iaf, får bara hostanfall ibland & har ingen feber längre & ont i halsen har jag bara under nätterna. Men det är väl för att ja måste andas med munnen för näsan är fortfarande fucked up! Snorig/täpp känner inte smaken av det jag försöker få i mig..Lock för öronen har jag också, men huvudet börjar kännas lite lättare iaf :)

Jag ska fortfarande ta det lugnt & vila men ska fixa lite här hemma hade ja tänkt, städa ur råttornas bur  och låta dom springa runt lite här hemma ^^ Diskat & satt på diskmaskinen har jag redan gjort, sen blir de såklart mer "Desperate housewives". A ska ju sända radio idag sen tänkte vi åka hem till mig, pappa är ensam hemma för mamma är i Göteborg och jag borde ju tvätta lite kläder och sånt innan jag själv åker iväg. Men jag tänkte göra ett lite stopp påvägen för att träffa Paulina en stund <3 Förlänge sen nu plus att sist vi sågs va jag inge vidare sällskap!


LillefiiiseN
/ Being without you is makin me ill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar