söndag 12 februari 2012

Fin besök från Borås


<3


I fredags kom Tess hit som sagt, vi drog ner på stan direkt för att göra lite ärenden! Och jag fick äntligen byta stav i örat till en lång, gladtjej! Jag gjorde liksom själva piercingen i september, helt sjukt! Sen köpte jag bara lite "behöv" saker. Två enkla baslinnen ett svart & ett vitt, en vit BH fick jag faktiskt tag i den satt som ett smääckk! Hårspray, svarta glansleggings(går alltid åt) och en svart t-shirt i skönt luftigtmatrial med en ficka på sidan med dragkedja & alla hjärtans dag presenter till Anders, så nu är de helt klart^^

Väl hemma gjorde vi inte så mycket, båda var sjukt trötta så vi somnade som två stockar. Vilket är jävligt skönt ibland för då kommer man upp i tid dagen efter också! Så på lördagen bar det iväg till Skärholmen för lite mer shopping, där jag inskaffade mig mycket mycket fina saker. Bl.a svarta jeans, en stickad tjockttröja, ett linne, en ögonskugga, en korallfärgad t-shirt typ :P och en vit enkelt t-shirt!! Mycket nöjdtjej, men nu är det fan shoppning förbud på ett tag! Tess köpte fina saker hon med!








På kvällen sen vart det bara lugnt, vi åt gott och kollade "Gladiatorerna" sen blev det "Breaking dawn" som jag typ inte har sett än, försökte se den med Anders. Men då var det ingen text plus att jag somnade ;P men den var bra! Sen sussade vi så sött!

Eftersom vi har somnat så tidigt på kvällarna så går vi upp väldigt tidigt, så innan klockan 11.00 imorse hade vi bakat två sorters kakor/bakelser som jag ska ha med mig till jobbet på Tisdag då det är min sista dag! Imorgon ska jag göra den sista bakelsen själv, pirrpirr men det går säkert bra :)

Nej nu kom Tess ut ur duschen, så jag ska väl hoppa in sen blir det bara slappa tills hon ska åka hem :( buhuu! Men helt ensam blir jag inte allt länge för sen kommer A :*


ShoppoholiC
/ I'm so fed up with people telling me to be someone else but me.

1 kommentar:

  1. Men snyggingar! :D Och oj! sjukt att du inte fick byta stav förens nu, haha. Och sjukt snygga byxor från Gina!

    Snart ses vi älsk <3

    SvaraRadera