torsdag 2 februari 2012

GYM


Idag efter jobbet så blev det iväg till gymmet med Josephine, det var år och dagar sen jag verkligen var på gymmet(Kör typ bara olika pass som spinning/zumba/afrodans/gymp). Men ska fan försöka vara mer på gymmet o verkligen bli fit nu! Och Josephine var ett sjukt bra stöd, hon kan det där med styrketräning osv. Hon är sjukt starkt och duktig, blev verkligen peppad av att gymma med henne och hon gav mig tips och visade hur jag skulle göra så nu jävlar^^

Efter gymmet drog jag hem till Anders, fyfan va halt det är ute. Nästan så jag ville stanna bilen och gå sista biten.. Bilen sladdade nämligen heela tiden.. När jag väl kom fram drog vi till Jula (Anders fick köra). Efter det har vi bara tagit det lugnt, jag gjorde mitt ägg till imorgon och duschat och fixade mat till Anders. Och nu sitter jag här och kollar på "biggest loser sverige" :)

Ska bli så jävla gött med helg, eftersom då vilar jag inte bara från jobbet utan träningen också. Har redan tränat 5 träningspass den här veckan och imorgon blir det ett 6e :) Sen tar ja helg från träning & jobb och det blir bio med Sara ^^


LillefiiiseN
/ All I want is for one boy, to prove that they're not all the same. And you did it <3

3 kommentarer:

  1. Oh vad söt du är gumman<3 :) / josephine !

    SvaraRadera
  2. Du inspirerar verkligen och det får mig att tänka om och tänka rätt! Har svårt att komma igång gällande allt. Hur tar man första steget?
    Hur gjorde du för att komma dit du är idag?

    Sen undrar jag hur din hud är idag?
    Hur är dina bröst tex?
    Jobbigt å fråga..
    Men jag har D-kupa och oroar mig lite för att få ''ett par tomma påsar'' då jag själv vill gå ner ca 20kg.

    Tack för att det finns människor som du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym: Tack så jätte mycket, för att komma igång måste du verkligen ha bestämt dig för att ge 110% . För det kommer vara jobbigt du kommer vilja ge upp.. Visst det är kul att gå ner i vikt men vägen dit är inte alltid den roligaste!

      Hur jag började? Ja gick på en hälsokontroll för ett jobb ja hade sökt och då stod det 100kg på vågen (och ja trodde max ja vägde 85) och "tanten" antydde att det fanns hjälp hos dom att få. Då kändes de som ja vakna liksom och två dagar efter de började ja "banta". Och trodde nog aldrig de skulle gå så bra som det gick :)

      Min hud har faktiskt följt med jäkligt bra om ja får säga det själv. Visst ja kanske aldrig får den där as strama tajta magen men den är platt och fin och träning hjälper faktiskt till såklart.. Och brösten har nästan blivit bättre eftersom ja tränat mycket bröst för att inte få det problemet :)

      Så mitt råd eftersom du vill gå ner 20kg, träna oxå t.ex mycket mage och bröst medans du går ner. Andra kroppsdelar oxå såklart men fokusera lite på just de. För om du går ner så brösten blir mindre men liksom tränar dom undertiden så kommer dom bli fasta och fina :)

      Lycka till nu och hoppas det va till någon nytta :))

      Radera