torsdag 9 februari 2012

Konditionträning



Idag var det rätt segt på jobbet men tiden rullar faktiskt på endå :P Som sagt ingenting o göra så vi försöka få tiden att gå på alla möjliga sätt haha..

Efter jobbet var det bara att dra hem byta om och iväg till gymmet. Jospehine var lite sen så jag började själv. Gick/sprang på bandet i 55 minuter! Jag är totalt slut i benen kan jag meddela, goosch! Som mest sprang jag 25minuter i sträck sen blev de lite gå, lite springa. Nästa vecka måste jag springa 30min i sträck ;)

Sen körde jag lite olika maskiner & mage/rygg osv :) var på gymmet 1timme & 45minuter, är nog rekord. haha.. Och imorgon ska jag på spinning också, man kan ju undra hur det kommer gå :P Bara bita ihop! För känner äntligen SJÄLV att jag är på rätt väg, börjar gilla det jag ser i spegeln. Stoooora framsteg! Träffade även Linn på gymmet, det var inte igår direkt. Trevligt^^

Imoorgon kommer Tess :) Längtar som en idiot! Kommer vara så kul att träffa henne igen och ha en riktig tjejighelg med shopping/bakning & tjejsnack! Och Anders kommer ikväll ist så vi skulle få lite mer tid tsm än att vi bara skulle sova ihop, så tekniskt sett så är det bara lördag ja inte kommer få träffa honom ;)



Mina goda mackor jag brukar äta!



TräningsbrudeN
/
It's gonna take a lot to drag me away from you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar