måndag 6 februari 2012

Soffmys


Som sagt var jag på bio med Sara i fredags, mycket trevligt...

Lördagen spenderades mesta dels i Anders soffa faktiskt.. Vi både hade sån sjuk träningsvärk, han var iofs ganska mycket ynkligare än mig man kunde knappt röra honom haha.. Så jag gick o handlade lite godis o pysslade om honom.. Sen blev de Supermario & Desperate housewives för heeeela slaaanten :)

På kvällen åkte vi hem till mig, käkade mat och fortsatte mysandet här ist..

Och på söndagen åkte vi till syrran, Anders skulle dra om all deras EL på övervåningen. Det tog sin lilla tid, men han är så duktig mitt hjärta! Sen åkte vi och handlade lite gott och myste ner oss i sängen igen när vi kom hem.. Älskar att bara ligga i hans famn, skulle kunna göra endast de heeela helgerna..

Och idag är det måndag igen och då är det jobbet som gäller, numera jobbar vi 06.30-15.30 ist för 07.00-16.00. Jävligt skönt faktiskt, den där halvtimmen gör mycket! Och nu har jag bara en vecka kvar på Scania, det känns både jävligt tråkigt men samtidigt jäkligt skönt.. Tråkigt att man får sluta på alla hjärtans dag bara :P

Nej nu ska jag göra min kycklingsoppa & ta mig en keso macka och sen lägga mig :)


LillefiiiseN
/ Being happy is a choice you make every morning!

2 kommentarer: