onsdag 22 februari 2012

Onsdag



Har inte riktigt haft ork att skriva här, har mest jobbat tränat & sovit faktiskt! Men tänkte skriva lite grann så ni har lite hum om va som händer!

I måndags tog ja tåget till Gbg vid 07.00 kom fram till gbg 10.20. Sen var det bara byta tåg till Stenungsund där Emma möte upp mig, vi åkte till hotellet för att lämna mina saker och sen iväg till restaurangen! Då pratade vi mest och hon berättade hur allting funkade där och ja fick kläder osv och gjort några prov. Sen fick ja gå ut o vara lite praktiskt och det gick bara bra, kom hem vid 20.00 ungefär och slängde mig i sängen direkt var helt slut.

På tisdagen blev det mest praktiskt fick lära mig fritöserna & broilern och lite grann om burgarna och att göra dom osv.. Svårt i början med alla olika burgare men men det kommer! Efter jobbet blev de ut på lite upptäcksfärd då ja tänkte ja skulle hitta ett gym vilket jag gjorde, alldeles brevid hotellet nästan. "Sportlife", verkar kanon där faktiskt! Bra gym & massa olika pass osv, va så orolig över att ja inte skulle kunna träna. Så det var skönt att den biten löste sig iaf. På kvällen kom min Chef över för prata lite om hur ja haft de osv :) Hon va här över en natt bara!

Och idag har jag bara stått i köket och gjort burgare iprincip, och det gick bara bättre och bättre. Så känns som jag har rätt bra koll på burgarna nu :) Men i slutet av dagen kvar jag nära på att göra en hemsk repris, råkade slå i min nagel så att den vek sig rakt bakåt LÅNGT nere i köttet. Det gjorde så ont men jag bet ihop och fortsatte jobba tills de började rinna blod, så sprang för fixa plåster osv. Och DÅ blev jag helt varm igen och allt började snurra o bli svart. Så jag typ skrek "Jag måste sätta mig ner". Så gick o satt mig sen kom Emma med vatten o efter en liten stund kändes allt bra igen! :) Sen efter jobbet blev de såklart träningen, göttmos!

Nu har jag duschat & ska krypa ner i sängen tänkte jag och unna mig en nutrilette bar för det är jag faktiskt värd, äter ju bara shakar här nere för vill inte komma in i den vanan igen att börja äta burgare o pommes direkt och vill inte lägga pengar på att gå ut o äta varje dag heller.. så tänkte att de va lättast sålänge iaf, sen får vi se hur de blir :) Lär ju inte vara mycket kvar av mig om ja bara ska dricka shakar enda till 12april haha ;P



Gooodast!



LillefiiiseN
/ Jag fungerar helt enkelt inte utan dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar